Hedefler

Ana sayfa » Thro CRM » Genel » Hedefler

Hedefler

Thro CRM‘deki Hedefler modülü, personellere belirli hedefler koymanıza ve bu hedeflerin ilerlemesini takip etmenize imkan tanır. Bu sayede personel performansını artırabilir ve şirket hedeflerinize ulaşma yolunda daha etkin bir kontrol sağlayabilirsiniz.

Hedef Oluşturma

Yeni bir hedef oluştururken, Konu, Hedef Tipi, Personel, Başarı Miktarı, Başlangıç Tarihi ve Bitiş Tarihi gibi bilgileri doldurmanız gerekmektedir. Hedef, belirli bir gelire ulaşmak veya belirli sayıda müşteri kazanmak gibi farklı hedef tiplerinde olabilir. Hedefe ulaşıldığında veya ulaşılamadığında personelinizi bilgilendirmek için uyarı seçeneklerini de kullanabilirsiniz.

Hedef Tipleri

Hedef tipi seçenekleri şunlardır:

  • Toplam Gelire Ulaşma: Belirli bir gelir miktarına ulaşmayı hedefler.
  • Faturalandırılan Tutar: Belirli bir tutarda fatura oluşturulmasını sağlar.
  • X Fırsat Dönüştür: Belirli sayıda fırsatın müşteriye dönüştürülmesi hedeflenir.
  • Müşteri Sayısını Artır: Belirli sayıda yeni müşteri kazanılması.
  • Tipe Göre Sözleşme Yapılması: Belirli tipte sözleşme sayısına ulaşma.
  • X Tahmin Dönüşümleri: Yalnızca faturalara dönüştürülecek olan tahminlerin hedeflenmesi.

Hedef Takibi ve Performans

Belirlenen hedeflerin ilerleme durumu, Hedef İlerlemesi bölümünde yüzdesel olarak görüntülenir. Bu sayede hem siz hem de personel, hedeflerin hangi aşamada olduğunu rahatça takip edebilir.

Sık Sorulan Sorular

Hedef tiplerini neye göre seçmeliyim?

Hedef tipini, şirketinizin önceliklerine ve personel performansına göre belirleyebilirsiniz. Gelir artışı, müşteri kazanımı veya sözleşme sayısı gibi farklı önceliklere odaklanabilirsiniz.

Hedeflere ulaşılamazsa ne olur?

Belirlenen süre sonuna kadar hedefe ulaşılamadığında, belirttiğiniz şekilde personel veya yöneticiler uyarı alabilir. Bu sayede gerekli aksiyonlar çabucak alınabilir.

Benzeri İçerikler

Sayaç ve Zaman Çizelgesi

Sayaç ve Zaman Çizelgesi Thro CRM‘in Sayaç ve Zaman Çizelgesi özelliği, çalışanların günlük iş aktivitelerini ve projelere harcanan zamanı takip…

Fiyat Tahmini Talepleri

Fiyat Tahmini Talep Formu Thro CRM‘in Fiyat Tahmini Talep Formu, müşterilerinizden hızlı ve etkili bir şekilde fiyat tahmini talepleri toplamanıza…

Bildirimler

Bildirimler Yönetimi Thro CRM‘in Bildirimler Yönetimi, kullanıcıların sistemdeki önemli olayları ve değişiklikleri anında takip etmelerine yardımcı olur. Bildirimler, kullanıcılara belirli…

Fikir ve Etkileşim

Fikir ve Etkileşim Paylaşımı Thro CRM‘in Fikir ve Etkileşim Paylaşımı özelliği, kullanıcıların kurum içi iş süreçlerine dair fikir ve görüşlerini…

Yapılacaklar (TODO)

Yapılacaklar (TODO) Yönetimi Thro CRM‘in Yapılacaklar (TODO) yönetimi, kullanıcıların tamamlanmayan ve tamamlanmış görevlerini kolayca takip edebilmelerini sağlar. Bu özellik, işlerinizi…

Veri Tabanı Yedekleme

Veri Tabanı Yedekleme Modülü Thro CRM‘in Veri Tabanı Yedekleme modülü, şirketinizin önemli verilerini güvenli bir şekilde korumanıza yardımcı olur. Bu…

Takvim

Takvim Modülü Thro CRM‘in Takvim modülü, tüm iş akışlarınızı tek bir yerden yönetmenize olanak tanır. Bu modül, şirket içindeki tüm…

Raporlar

Raporlar Modülü Thro CRM‘in Raporlar modülü, şirket içi analizlerinizi ve performans takibini kolaylaştırmak için kapsamılı çözümler sunar. Bu modül ile…

PDF Dışa Aktarma

PDF Dışa Aktarma Modülü Thro CRM üzerinde yer alan PDF Dışa Aktarma modülü, belirli modüllerden verileri toplu olarak PDF formatında…

Özel Alanlar

Özel Alanlar Modülü Özel Alanlar modülü, Thro CRM içerisindeki çeşitli modüllerle (Müşteriler, Fırsatlar, Sözleşmeler, Teklifler vb.) ilişkilendirilmek üzere ek veri…

Benzeri İçerikler

Akademiler