E-Posta Şablonları

Ana sayfa » Thro CRM » Genel » E-Posta Şablonları

E-Posta Şablonları

Thro CRM‘deki E-Posta Şablonları modülü, iletişim sürecini hızlandırmanız ve tutarlı bir şekilde yürütmeniz için ön tanımlı şablonlar oluşturmanıza imkan tanır. Bu modül sayesinde, müşterilere veya çalışanlara gönderilecek e-postalar için özel şablonlar oluşturabilirsiniz.

E-Posta Şablonu Oluşturma

Yeni bir e-posta şablonu oluşturmak için Şablon Adı ve Mesaj bölümlerini doldurmalısınız. Şablonun kimlere gönderileceği (müşteri, personel ya da her ikisi) gibi ayrıntıları da belirleyebilirsiniz.

E-Posta Şablonlarının Kullanımı

Yeni Bilet Açıldı, Bilet Cevabı, Otomatik Yanıt gibi çeşitli durumlar için hazırlanmış ön tanımlı şablonları kullanabilir ya da ihtiyacınıza uygun yeni şablonlar oluşturabilirsiniz. Bu sayede her durum için standart ve profesyonel yanıtlar göndererek iletişiminizi daha etkili hale getirebilirsiniz.

Sık Sorulan Sorular

Hangi durumlar için e-posta şablonları oluşturabilirim?

Yeni bilet oluşturulduğunda, bir bilete cevap verildiğinde, otomatik yanıt gerektiren durumlarda veya bilet kapatıldığında e-posta şablonları oluşturabilirsiniz.

E-posta şablonlarının avantajları nelerdir?

E-posta şablonları, iletişimi standartlaştırarak zaman tasarrufu sağlar ve profesyonel bir izlenim oluşturur.

Benzeri İçerikler

Sayaç ve Zaman Çizelgesi

Sayaç ve Zaman Çizelgesi Thro CRM‘in Sayaç ve Zaman Çizelgesi özelliği, çalışanların günlük iş aktivitelerini ve projelere harcanan zamanı takip…

Fiyat Tahmini Talepleri

Fiyat Tahmini Talep Formu Thro CRM‘in Fiyat Tahmini Talep Formu, müşterilerinizden hızlı ve etkili bir şekilde fiyat tahmini talepleri toplamanıza…

Bildirimler

Bildirimler Yönetimi Thro CRM‘in Bildirimler Yönetimi, kullanıcıların sistemdeki önemli olayları ve değişiklikleri anında takip etmelerine yardımcı olur. Bildirimler, kullanıcılara belirli…

Fikir ve Etkileşim

Fikir ve Etkileşim Paylaşımı Thro CRM‘in Fikir ve Etkileşim Paylaşımı özelliği, kullanıcıların kurum içi iş süreçlerine dair fikir ve görüşlerini…

Yapılacaklar (TODO)

Yapılacaklar (TODO) Yönetimi Thro CRM‘in Yapılacaklar (TODO) yönetimi, kullanıcıların tamamlanmayan ve tamamlanmış görevlerini kolayca takip edebilmelerini sağlar. Bu özellik, işlerinizi…

Veri Tabanı Yedekleme

Veri Tabanı Yedekleme Modülü Thro CRM‘in Veri Tabanı Yedekleme modülü, şirketinizin önemli verilerini güvenli bir şekilde korumanıza yardımcı olur. Bu…

Takvim

Takvim Modülü Thro CRM‘in Takvim modülü, tüm iş akışlarınızı tek bir yerden yönetmenize olanak tanır. Bu modül, şirket içindeki tüm…

Raporlar

Raporlar Modülü Thro CRM‘in Raporlar modülü, şirket içi analizlerinizi ve performans takibini kolaylaştırmak için kapsamılı çözümler sunar. Bu modül ile…

PDF Dışa Aktarma

PDF Dışa Aktarma Modülü Thro CRM üzerinde yer alan PDF Dışa Aktarma modülü, belirli modüllerden verileri toplu olarak PDF formatında…

Özel Alanlar

Özel Alanlar Modülü Özel Alanlar modülü, Thro CRM içerisindeki çeşitli modüllerle (Müşteriler, Fırsatlar, Sözleşmeler, Teklifler vb.) ilişkilendirilmek üzere ek veri…

Benzeri İçerikler

Akademiler