E-Posta Şablonları
Thro CRM‘deki E-Posta Şablonları modülü, iletişim sürecini hızlandırmanız ve tutarlı bir şekilde yürütmeniz için ön tanımlı şablonlar oluşturmanıza imkan tanır. Bu modül sayesinde, müşterilere veya çalışanlara gönderilecek e-postalar için özel şablonlar oluşturabilirsiniz.
E-Posta Şablonu Oluşturma
Yeni bir e-posta şablonu oluşturmak için Şablon Adı ve Mesaj bölümlerini doldurmalısınız. Şablonun kimlere gönderileceği (müşteri, personel ya da her ikisi) gibi ayrıntıları da belirleyebilirsiniz.
E-Posta Şablonlarının Kullanımı
Yeni Bilet Açıldı, Bilet Cevabı, Otomatik Yanıt gibi çeşitli durumlar için hazırlanmış ön tanımlı şablonları kullanabilir ya da ihtiyacınıza uygun yeni şablonlar oluşturabilirsiniz. Bu sayede her durum için standart ve profesyonel yanıtlar göndererek iletişiminizi daha etkili hale getirebilirsiniz.
Sık Sorulan Sorular
Hangi durumlar için e-posta şablonları oluşturabilirim?
Yeni bilet oluşturulduğunda, bir bilete cevap verildiğinde, otomatik yanıt gerektiren durumlarda veya bilet kapatıldığında e-posta şablonları oluşturabilirsiniz.
E-posta şablonlarının avantajları nelerdir?
E-posta şablonları, iletişimi standartlaştırarak zaman tasarrufu sağlar ve profesyonel bir izlenim oluşturur.