Duyurular

Ana sayfa » Thro CRM » Genel » Duyurular

Duyurular

Thro CRM‘deki Duyurular modülü, şirket içi ve müşterilerle olan iletişimi etkin bir şekilde yönetmenize yardımcı olur. Bu modül sayesinde önemli bilgiler, planlı bakım çalışmaları veya diğer duyuruları tüm kullanıcılarla hızlıca paylaşabilirsiniz.

Duyuru Oluşturma

Yeni bir duyuru oluşturmak için Konu ve Mesaj alanlarını doldurmanız yeterlidir. Özellikle duyurunun hangi kitleye gösterileceğini (çalışanlar ya da müşteriler) belirleyebilirsiniz.

Duyuru Gösterimi

Oluşturulan duyurular, belirlenen hedef kitlelere personel, müşteri veya her ikisi için de görüntülenebilir. Bu sayede şirket içi bilgilendirmeler veya müşteri bilgilendirmelerini kolaylıkla yönetebilirsiniz.

Duyuru Gönderimi

Duyurularınızın başlığını ve mesajını düzenleyerek, önemli bilgileri şfeffaf ve anlaşılır bir şekilde paylaşabilirsiniz. Duyurunun ön plana çıkması gereken acil durumlarda bu alanı kullanarak, duyuruyu daha çabuk dikkat çekecek bir şekilde yayınlayabilirsiniz.

Sık Sorulan Sorular

Duyurular kimlere gösterilebilir?

Duyurular hem şirket personeline hem de müşterilere gösterilebilir. Hedef kitlenizi belirleyerek duyuruların görünürlüğünü yönetebilirsiniz.

Duyuru metninde hangi bilgileri paylaşabilirim?

Planlı bakım çalışmaları, etkinlikler, önemli haberler ve şirketle ilgili her türlü bilgiyi duyuru olarak paylaşabilirsiniz.

Benzeri İçerikler

Sayaç ve Zaman Çizelgesi

Sayaç ve Zaman Çizelgesi Thro CRM‘in Sayaç ve Zaman Çizelgesi özelliği, çalışanların günlük iş aktivitelerini ve projelere harcanan zamanı takip…

Fiyat Tahmini Talepleri

Fiyat Tahmini Talep Formu Thro CRM‘in Fiyat Tahmini Talep Formu, müşterilerinizden hızlı ve etkili bir şekilde fiyat tahmini talepleri toplamanıza…

Bildirimler

Bildirimler Yönetimi Thro CRM‘in Bildirimler Yönetimi, kullanıcıların sistemdeki önemli olayları ve değişiklikleri anında takip etmelerine yardımcı olur. Bildirimler, kullanıcılara belirli…

Fikir ve Etkileşim

Fikir ve Etkileşim Paylaşımı Thro CRM‘in Fikir ve Etkileşim Paylaşımı özelliği, kullanıcıların kurum içi iş süreçlerine dair fikir ve görüşlerini…

Yapılacaklar (TODO)

Yapılacaklar (TODO) Yönetimi Thro CRM‘in Yapılacaklar (TODO) yönetimi, kullanıcıların tamamlanmayan ve tamamlanmış görevlerini kolayca takip edebilmelerini sağlar. Bu özellik, işlerinizi…

Veri Tabanı Yedekleme

Veri Tabanı Yedekleme Modülü Thro CRM‘in Veri Tabanı Yedekleme modülü, şirketinizin önemli verilerini güvenli bir şekilde korumanıza yardımcı olur. Bu…

Takvim

Takvim Modülü Thro CRM‘in Takvim modülü, tüm iş akışlarınızı tek bir yerden yönetmenize olanak tanır. Bu modül, şirket içindeki tüm…

Raporlar

Raporlar Modülü Thro CRM‘in Raporlar modülü, şirket içi analizlerinizi ve performans takibini kolaylaştırmak için kapsamılı çözümler sunar. Bu modül ile…

PDF Dışa Aktarma

PDF Dışa Aktarma Modülü Thro CRM üzerinde yer alan PDF Dışa Aktarma modülü, belirli modüllerden verileri toplu olarak PDF formatında…

Özel Alanlar

Özel Alanlar Modülü Özel Alanlar modülü, Thro CRM içerisindeki çeşitli modüllerle (Müşteriler, Fırsatlar, Sözleşmeler, Teklifler vb.) ilişkilendirilmek üzere ek veri…

Benzeri İçerikler

Akademiler