Bildirimler

Ana sayfa » Thro CRM » Genel » Bildirimler

Bildirimler Yönetimi

Thro CRM‘in Bildirimler Yönetimi, kullanıcıların sistemdeki önemli olayları ve değişiklikleri anında takip etmelerine yardımcı olur. Bildirimler, kullanıcılara belirli bir eylem veya görevle ilgili bilgi sağlamak için kullanılır ve bu sayede iş akışının herhangi bir aşamasında eksik ya da kaçırılmış bilgi olmaması sağlanır.

Bildirimlerin Takibi

Bildirimler, kullanıcıların yapması gereken eylemler veya kendilerine atanan görevler hakkında bilgi sağlar. Örneğin, bir fiyat talebi atandığında, kullanıcı bu talebi bir bildirim olarak alır. Böylelikle hiçbir iş ya da sorumluluk gözden kaçmamış olur. Ayrıca bildirimler sayfasında tüm bildirimler detaylı olarak görüntülenebilir ve eski bildirimlere de kolaylıkla ulaşılabilir.

Okuma ve Yönetim İşlemleri

Kullanıcılar, gelen bildirimleri “Hepsini okundu olarak işaretle” seçeneğiyle hızlıca yönetebilir. Bu özellik, yoğun iş akışında dikkat edilmesi gereken bildirimlerin kolayca işaretlenmesine olanak tanır. Ayrıca tüm bildirimler bir liste hâlinde sunulur, bu sayede geçmiş bildirimlere erişim oldukça kolaydır.

Bildirim Türleri

Thro CRM, farklı bildirim türleri ile kullanıcılara kapsamlı bir deneyim sunar. Kullanıcılar kendilerine atanan görevlerden, fiyat taleplerine, müşteri geri bildirimlerinden önemli tarihlere kadar çeşitli konularda bildirim alabilirler. Bu sayede, her kullanıcı kendisiyle ilgili olan bilgileri zamanında ve eksiksiz şekilde takip edebilir.

Sık Sorulan Sorular

Bildirimlerimi nasıl görebilirim?

Bildirimlerinizi Thro CRM ana sayfasındaki “Bildirimler” bölümünden görüntüleyebilirsiniz. Ayrıca, sağ üst köşedeki bildirim simgesine tıklayarak da detaylı bir şekilde tüm bildirimlere erişebilirsiniz.

Bildirimleri nasıl okundu olarak işaretlerim?

Bildirimler bölümünde “Hepsini okundu olarak işaretle” seçeneğine tıklayarak tüm bildirimlerinizi tek seferde okundu olarak işaretleyebilirsiniz.

Eski bildirimlere nasıl ulaşabilirim?

Bildirim panelinde “Daha Fazla” butonuna tıklayarak geçmiş bildirimlerinizi görüntüleyebilir ve bu bildirimlere erişebilirsiniz.

Benzeri İçerikler

Sayaç ve Zaman Çizelgesi

Sayaç ve Zaman Çizelgesi Thro CRM‘in Sayaç ve Zaman Çizelgesi özelliği, çalışanların günlük iş aktivitelerini ve projelere harcanan zamanı takip…

Fiyat Tahmini Talepleri

Fiyat Tahmini Talep Formu Thro CRM‘in Fiyat Tahmini Talep Formu, müşterilerinizden hızlı ve etkili bir şekilde fiyat tahmini talepleri toplamanıza…

Fikir ve Etkileşim

Fikir ve Etkileşim Paylaşımı Thro CRM‘in Fikir ve Etkileşim Paylaşımı özelliği, kullanıcıların kurum içi iş süreçlerine dair fikir ve görüşlerini…

Yapılacaklar (TODO)

Yapılacaklar (TODO) Yönetimi Thro CRM‘in Yapılacaklar (TODO) yönetimi, kullanıcıların tamamlanmayan ve tamamlanmış görevlerini kolayca takip edebilmelerini sağlar. Bu özellik, işlerinizi…

Veri Tabanı Yedekleme

Veri Tabanı Yedekleme Modülü Thro CRM‘in Veri Tabanı Yedekleme modülü, şirketinizin önemli verilerini güvenli bir şekilde korumanıza yardımcı olur. Bu…

Takvim

Takvim Modülü Thro CRM‘in Takvim modülü, tüm iş akışlarınızı tek bir yerden yönetmenize olanak tanır. Bu modül, şirket içindeki tüm…

Raporlar

Raporlar Modülü Thro CRM‘in Raporlar modülü, şirket içi analizlerinizi ve performans takibini kolaylaştırmak için kapsamılı çözümler sunar. Bu modül ile…

PDF Dışa Aktarma

PDF Dışa Aktarma Modülü Thro CRM üzerinde yer alan PDF Dışa Aktarma modülü, belirli modüllerden verileri toplu olarak PDF formatında…

Özel Alanlar

Özel Alanlar Modülü Özel Alanlar modülü, Thro CRM içerisindeki çeşitli modüllerle (Müşteriler, Fırsatlar, Sözleşmeler, Teklifler vb.) ilişkilendirilmek üzere ek veri…

Medya ve Dosya Yönetimi

Medya ve Dosya Yönetimi Thro CRM‘de, medya ve dosya yönetimi için kullanışli bir arayüz sunularak, tüm dosyalarınızı tek bir yerden…

Benzeri İçerikler

Akademiler