Microsoft Azure ve OAUTH 2 ile e-postayı yapılandırma

Ana sayfa » Thro CRM » Ayarlar » Microsoft Azure ve OAUTH 2 ile e-postayı yapılandırma

Microsoft Azure istemci gizli bilgilerinin süresi en fazla 3 ila 24 ay sonra dolar (süreyi kendiniz seçebilirsiniz).

Kimlik doğrulamanız aniden çalışmıyorsa, lütfen İstemci Gizli Bilgisi’nin süresinin dolup dolmadığını kontrol edin.

Notlar

  • Yeni Uygulama Kayıt Gereksinimi : Güncellemeden itibaren, kişisel Microsoft hesapları (örneğin, @outlook.com, @hotmail.com) bir dizinin dışında uygulama kaydedemez. Bir AAD kiracısında çalıştığınızdan emin olun.
  • OAuth Onayı : Kullanıcıların uygulamanızı ilk kez kullandıklarında yetkilendirmeleri gerekebilir.

Daha detaylı bilgi için Microsoft Belgelerine bakın .

Adımlar

1. Azure Active Directory’de Bir Uygulama Kaydedin

  • Azure Portal’a giriş yapın : https://portal.azure.com .
  • Azure Active Directory > Uygulama Kayıtları’na gidin .
  • + Yeni Kayıt’a tıklayın .
  • Sağlamak:
    • Ad : Tanınabilir bir ad girin (örneğin, Thro CRM E-posta Entegrasyonu).
    • Bu uygulamayı kimlerin kullanabileceğini seçin:
    • Desteklenen Hesap Türleri : Bu uygulamayı kimlerin kullanabileceğini seçin:
      • Bu kuruluş dizinindeki hesaplar yalnızca dahili kullanım içindir (Tek kiracı).
      • Diğer AAD kiracılarını desteklemek istiyorsanız, herhangi bir kurumsal dizindeki (Çoklu kiracı) hesaplar .
      • Bu seçenekten emin değilseniz şunları seçin: Herhangi bir kuruluş dizinindeki hesaplar (Herhangi bir Microsoft Entra ID kiracısı – Çoklu kiracı) ve kişisel Microsoft hesapları (örneğin Skype, Xbox)
    • Yönlendirme URI’si : https://siteniz.com/admin/smtp_oauth_microsoft/token girin.
    • Thro CRM kurulumunuzdaki siteniz.com adresini değiştirdiğinizden emin olun.
    • Yönlendirme URI açılır menüsünde Web’in seçili olduğundan emin olun .
  • Kayıt Ol’a tıklayın .

2. API İzinlerini Yapılandırın

  • Uygulamanızın ayarlarında API İzinleri’ne gidin (Yönet -> Sertifikalar ve sırlar) .
  • + İzin ekle’ye tıklayın .
  • Microsoft Graph > Temsilci izinleri’ni seçin .
  • Aşağıdaki izinleri ekleyin:
    • offline_access
    • SMTP.Send
    • accessasapp (IMAP, POP)
  • (İsteğe bağlı) Yönetici onayı gerekiyorsa Yönetici onayı ver’e tıklayın ve onaylayın.

3. Gizliliği Ayarla

  • Uygulamanızda Sertifikalar ve sırlar (Yönet -> Sertifikalar ve sırlar) bölümüne gidin .
  • + Yeni istemci sırrına tıklayın .
  • Bir açıklama ekleyin (örneğin, Thro CRM Secret ) ve bir son kullanma tarihi seçin.
  • Ekle’ye tıklayın ve Değer’i kopyalayın . Bu sizin İstemci Gizli Anahtarınızdır .

4. Önemli Ayrıntıları Not Edin

Thro CRM yapılandırması için aşağıdaki bilgileri kaydedin:

  • Uygulama (istemci) Kimliği : Uygulamanın Genel Bakış sayfasında bulunur.
  • Dizin (kiracı) Kimliği (eğer uygulanabilirse): Uygulamanın Genel Bakış sayfasında bulunur.
  • Müşteri Gizliliği : Önceki adımdan kopyalanmıştır.

5. Thro CRM’de E-posta Gönderimini Etkinleştirin

  • Thro CRM’e giriş yapın.
  • Kurulum -> Ayarlar -> E-posta’ya gidin .
  • E-posta protokolü olarak Microsoft Azure XOAUTH2’yi seçin .
  • Mail Engine’in PHPMailer olarak ayarlandığından emin olun . 
  • E-posta Protokolünün Microsoft OAuth 2.0 olarak ayarlandığından emin olun .
  • Aşağıdakileri girin:
    • İstemci Kimliği : Uygulamanızın (istemci) Kimliği.
    • Müşteri Sırrı : Müşteri Sırrınız.
    • Kiracı Kimliği : Dizin (kiracı) Kimliğiniz (eğer uygulanabilirse).
    • SMTP Sunucusu : smtp.office365.com.
    • SMTP Portu : 587.
    • Şifreleme : TLS.
    • E-posta : Thro CRM’den e-posta göndermek için kullanacağınız e-posta adresi, genellikle bu Azure uygulamasıyla ilişkili e-posta adresidir.

Benzeri İçerikler

Profil Ayarları

Profil Ayarları ve Kullanımı Thro CRM Profil Ayarları, çalışanlarınızın kişisel bilgilerini, departman atamalarını ve projelerdeki rollerini düzenlemek için kullanılan bir…

Talep (Lead) Formu

Talep (Lead) Formu Oluşturma ve Kullanımı Thro CRM Talep Formu, potansiyel müşteri bilgilerini toplamak, satış ekiplerine yeni fırsatlar oluşturmak ve…

Fırsatlar (Lead) E-Posta Entegrasyonu

Fırsat (Lead) E-Posta Entegrasyonu Thro CRM Fırsat E-Posta Entegrasyonu, potansiyel müşterilerinizi etkili bir şekilde yönetmenizi sağlayan ve e-posta üzerinden gelen…

Fırsat (Lead) Kaynakları

Fırsat (Lead) Kaynakları Thro CRM Fırsat Kaynakları, potansiyel müşterilerin hangi kanal üzerinden geldiğini belirlemek ve bu kanalları analiz ederek en…

Fırsat (Lead) Durumları

Fırsat (Lead) Durumları Thro CRM Fırsat Durumları, müşteri potansiyelini ve satış fırsatlarını daha etkili bir şekilde yönetmek için tasarlanmışır. Fırsat…

Destek Ayarları

Destek Ayarları Thro CRM Destek Ayarları, destek taleplerinin etkin ve verimli bir şekilde yönetilmesi için esnek ve detaylı yapılandırma seçenekleri…

Destek Formu

Destek Formu Thro CRM Destek Formu, müşterilerinizin web siteniz üzerinden destek taleplerini kolayca oluşturmasını sağlar. Bu form, herhangi bir web…

Destek Talepleri

Destek Talepleri Thro CRM Destek Talepleri modülü, müşterilerinizden gelen talepleri kolayca yönetmenize olanak tanır. Bu özellik, müşteri memnuniyetini artırmak ve…

Vergi Ayarları

Vergi Ayarları Thro CRM Vergi Ayarları, işletmenizin fatura ve ödeme süreçlerinde kullanacağı vergi oranlarını yönetmenizi sağlar. Bu özellik sayesinde, farklı…

Benzeri İçerikler

Akademiler